Tuesday, July 21, 2015

Everyone Can Do Teshuva:-)

Saw a sign in yerushalyim that the former Miss World is a chozeres bi-tshuva and is giving a speech to the ladies for chizzuk before Tisha B'av.

Glad the guys aren't invited. That is what Chazal meant when they said יצא שכרה בהפסדה. Hashem Yishmireinu.

Rebbe Tzadok said that the last test before bias goel tzedek is in inyanei tzniyus and shmiras einayim and machshava [as he discusses at length in the Tzidkas Hatzadik]. For those interested we have bi-siyata d'shamya recorded shiurim in R' Tzadok and also have learned his Torah in public forums. אשרי הזוכה!!

See for example this passage.

על ידי חטאת נעורים בהוצאת זרע לבטלה וראיית קרי כל זמן שלא תיקן כראוי קשה לינצל ממחשבות זרות המאפיל אור השמש, כי מאותן טיפין שהם חלקי נפש ממש כנ"ל אות רמ"א ורמ"ב, וכן קראום רז"ל בנדה שוחטי הילדים הרי זה כנפשות הרשעים שמולידים מחשבות רעות כנ"ל אות רל"ט. ואלו מאחר שהם חלקי נפשו ממש והיו ראויים להיות בניו הרי סובבים אותו ואויר שלו מלא מהם, והאויר מכניס מחשבה ללב, רק שאינו מחשבת עבירה רק מחשבה זרה ובטילה לגמרי, או לתאות היתר ורשות כידוע מהאריז"ל בפרי עץ חיים שער קריאת שמע שעל המטה, כי הן אותן נפשות העשוקות בטיקלא הנזכר בזהר משפטים צ"ה ב'... ובאמת בכל התורה כולה לא נזכר לאו על הוצאת זרע לבטלה רק העונש דדור המבול וער ואונן, וזהו מצד בטול פריה ורביה, וזה לא שייך כל כך עכשיו דאי אפשר לישא נשים הרבה, וכשאין מונע מאשתו תפקידתה, רק שורש הטומאה הוא מקליפת נוגה, ולכך הוא רע ביותר דאף תשובה אין מועיל כמ"ש בזוהר כמה פעמים... רק שבאמת זה יסד השי"ת בבריאה בראה קרי בלילה שהוא כמו הכרח וצורך הבריאה, והיינו כמ"ש בזוהר שם "לרע לו", ומהם חסידי אומות העולם וכו' ע"ש. ולכך בעקבי משיח עון זה גובר, כמ"ש בס' ר"ח כי זה הכנה ל"אז אהפוך אל עמים" וגו', ושורש נפשות אומות העולם מקליפת נוגה, ומאין יתהפכו לטוב, רק כאשר יקלטו מנפשות אלו דזרע לבטלה העשוקות בקליפת נוגה... (חלק ב צדקת הצדיק עמוד קכג, ועיין שם עוד)